فعالیت ۱۱۷ گروه جهادی شناسنامه‌دار در بردسکن

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: ۱۱۷ گروه فعال جهادی در شهرستان بردسکن دارای شناسنامه هستند که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۷۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی اظهار کرد: این گروه‌های جهادی بین ۱۵ تا ۲۰ عضو دارند و در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، مشاوره‌ای و توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت می‌کنند.

 وی با بیان اینکه هم‌زمان با هفته بسیج گروه جهادی مدیران نیز تشکیل شده است افزود: در اولین روز از گرامیداشت هفته بسیج ۱۲ اداره و نهاد با حضور در روستای اسماعیل‌آباد از توابع بخش انابد به ارائه خدمات پرداختند.

 جنیدی بیان کرد: در این اردوی جهادی ادارات برق، کمیته امداد امام خمینی (ره)، حوزه بسیج ادارات و اصناف، دفتر خادمیاران رضوی، بهزیستی، آموزش‌وپرورش، ورزش و جوانان، امور عشایری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی و کمیته محرومیت‌زدایی و سازندگی به ارائه خدمات پرداختند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان پزشکی، توزیع نان، بسته‌های تحصیلی، لوازم ورزشی، آرایشگاه و کفاشی، سم‌پاشی اماکن دامی، کلاس‌های مشاوره آسیب‌های اجتماعی، کارگاه آموزشی باهدف ارتقای بهره‌وری و افزایش تولید و تعویض چراغ‌های تیر برق، از مهم‌ترین اقدامات گروه جهادی مدیران در روستای اسماعیل‌آباد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار